, Gdańsk
Przyjazd
Wyjazd

Regulamin Zamku Rycerskiego Podewils

  1. Zamek Podewils Krąg
  2. Zamek
  3. Regulamin Zamku Rycerskiego Podewils

Regulamin świadczenia usług noclegu przez:

Zamek Rycerski Podewils w Krągu
Krąg 16, 76-010 Polanów
www.podewils.pl

działającym pod nazwą marketingową:

Zamek Rycerski Podewils w Krągu

Będziemy Państwu bardzo wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.

 

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 w dniu wyjazdu.
  3. Płatność za pobyt w hotelu uiszczana jest przy meldowaniu lub przelewem przed przyjazdem, w zależności od wybranej oferty.
  4. Jeśli gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  5. Zatrzymanie pokoju po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój do godziny 15:00, zostanie naliczona opłata za pół doby.
  6. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godziny 8:30 w którym upływa termin najmu pokoju.
  7. Hotel uwzględnia życzenia przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  8. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
  9. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 8.00–19.00. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności. Pracownicy, dyrekcja bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zwiększenia szkody.
  10. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
  11. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  12. W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 400 PLN.
  13. Hotel ma obowiązek zapewnić:
  •  warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa
  • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych
  • profesjonalną i uprzejmą obsługę
  • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę i życzenie
  • w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  1. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
  2. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
  3. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów. wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  4. Gość powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  5. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w recepcji.
  6. Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść pracownik w obecności drugiej osoby.
  7. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
  8. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
  9. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa na jego koszt.  W przypadku braku zgody w tym zakresie, hotel przechowuje te przedmioty przez 1 miesiąc.
  10. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku, gdy Gość hotelowy zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
  11. Dodatkowe informacje dostępne są na stronie: www.podewils.pl
  12. W przypadku zastrzeżeń co do jakości wykonania usługi noclegu, Gość ma prawo złożyć reklamację. Gość decyduje, czy reklamacja zostaje rozpatrzona w ramach rękojmi czy gwarancji. Gość składa reklamację w formie pisemnej (listem poleconym lub drogą elektroniczną) na adres Hotelu, w terminie 3 dni od dnia wykonania usługi noclegu.
  13. Reklamacja powinna zawierać zarzuty co do jakości wykonania usługi noclegu.
  14. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 7 dni od dnia wpływu reklamacji do Hotelu.
  15. Przy składaniu reklamacji Gość określa swoje żądania dotyczące sposobu wykonania usługi, lub zwrotu całości bądź części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).
  16. Rezerwacje można odwołać najpóźniej na 3 dni robocze przed umówionym terminem wykonania usługi noclegu. Po tym czasie rezerwacja uznawana jest za aktualną, mimo że się nie odbędzie. Odstępstwem od tej zasady będą sytuacje losowe, na które zamawiający nie ma wpływu, wówczas są rozpatrywane indywidualnie. Zwrot środków następuje do 3 dni roboczych na wskazane przez zamawiającego konto bankowe.
  17. Akceptujemy następujące formy płatności:
  • Gotówka na miejscu
  • Karta na miejscu/ Blik
  • Przelew bankowy
  1. Zawierając umowę, Gość wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych. Zamek Rycerski Podewils będzie przetwarzał dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Oferty specjalne

Voucher podarunkowy
od 100 /szt.
od 100 /szt.

Spraw niespodziankę bliskiej Ci osobie i podaruj mu voucher podarunkowy Zamku Podewils w Krągu:Obdarowany sam zadecyduje o terminie pobytu oraz dodatkowych ...

Szczegóły oferty

Voucher podarunkowy

Voucher
od 408 /szt.
od 408 /szt.

Podaruj bliskim voucher na romantyczną kolację dla dwojga! Trzydaniowa kolacja w Zamkowej Restauracji to idealna okazja, aby w spokoju nacieszyć się ...

Szczegóły oferty

Voucher "Kolacja przy świecach"

Sesja fotograficzna
od 100 /szt.
od 100 /szt.

Wyjątkowa sesja zdjęciowa w urokliwym miejscu. Jeśli chcesz zrobić wyjątkową sesję fotograficzną, w niepowtarzalnych aranżacjach – udostępniamy ...

Szczegóły oferty

Sesja fotograficzna

Krąg 16
76-010 Polanów, Polska

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco z naszymi promocjami i ofertami specjalnymi.

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Hotel Podewils Sp. z o.o., Krąg 16, 76-010, Polanów , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane